Via deze editie willen wij jullie voorzien van de laatste stand van zaken met betrekking tot de ontwikkelingen van GRIPS. Vorig jaar is er met het team hard gewerkt aan de ontwikkeling en uitrol van Electronic Vehicle Health Check (eVHC). Inmiddels wordt deze tool in diverse landen bij de dealers gebruikt. Dit jaar zullen we tevens de (management)rapportages op eVHC beschikbaar maken voor de gebruikers.Klik HIER om de nieuwsbrief te openen.
Aankomende zomer wordt GRIPS geüpdatet naar Microsoft Dynamics 365 Business Central, het nieuwste ERPfamilielid van Microsoft. Het wordt nog eenvoudiger om te digitaliseren en bedrijfsprocessen te optimaliseren. Business Central is een volledige cloud-based oplossing waardoor de software altijd up to date is.
Wil je meer inzicht in je financiële administratie? Ga aan de slag met dimensies (kostenplaatsen, kostendragers) en integreer afdelingen, locaties et cetera in GRIPS. Vervolgens maak je eenvoudig analyses op dimensieniveau.
Begin 2021 is Josephine Kleij toegevoegd aan het helpdesk team bij NavExperts. Josephine zal de coördinerende rol van de helpdesk voor haar rekening nemen en Tim Kraaijenhof blijft volledig betrokken bij de support aan het GRS-netwerk.Vanwege de groei van NavExperts, de vele ontwikkelingen en verbeteringen die voor nu en in de toekomst gerealiseerd gaan worden, wordt het team per 1 mei a.s. verder uitgebreid met Wicher Hoek.De komende periode zal NavExperts de Nederlandse en Franse release testen verzorgen voor de migratie naar Microsoft Dynamics 365 Business Central en de Nederlandse werkinstructies samenstellen voor het werken met Business Central. Bij de helpdesk kun je terecht met vragen of storingen betreffende de inkoopportalen of de aan GRIPS gekoppelde applicaties.
In 2020 zijn er 487 tickets aangemaakt bij de helpdesk.De onderstaande grafiek geeft het verloop door het jaar weer en waarop de tickets betrekking hadden.
Neem contact op »